lördag 17 januari 2009

Idag måste vi städa.

Det blev Linda Höglund som fick lämna Let's Dance igår. Visst, hon var väl långt ifrån de bästa, men jag är ändå besviken. Men å andra sidan så behöver jag inte fundera på någon ny jag vill ha bort nästa vecka. Då är det bara att återigen hoppas på att Carl Jan ryker. Vem som är min favorit vet jag dock inte än.

I natt drömde jag något konstigt. Jag drömde att graviditeten redan var klar. Och jag vet att jag kände mig så snuvad på den. Allt hade bara varit att må illa några veckor. Jag fick inte ens gå med den stora magen och känna den där underbara känslan när man går i väntans tider. Nu har det ju knappt börjat synas och det dröjer ju än innan man känner livet inom sig. Jag fattade ingenting. Var det inte mer?? Men desto gladare var jag ju imorse när jag vaknade och insåg att jag faktiskt bara är i vecka 10 och att det faktiskt inte är färdigt än... =)

Nu ska vi strax göra oss i ordning, Robin och jag. Peter är med min pappa och provstartar hans Lincoln i vintergaraget och när han kommer tillbaka så ska vi skjutsa Robin till svärföräldrarna en sväng. Och vi ska försöka städa lite här... Usch... Motivationen finns väl (det är bara att se sig omkring), men orken och lusten är det värre med. Men man måste ju försöka nån gång. Hoppas man kan få tummen ur ordentligt nu då även om det sitter hårt inne. Allt tar ju emot just nu. Men kanske också att man mår lite bättre också om man lyckas få lite snyggare och fräschare omkring sig med...

Blä... Mår illa.

Inga kommentarer: