fredag 16 januari 2009

Fredag kväll.

Fredag kväll. Sitter med en 200-grams chokladkaka och slöar i soffan. Tittar på Miami Ink. Ska se på Let's Dance sedan klockan 20:00. Har inte bestämt mig än om jag ska krypa i säng och titta där eller om jag faktiskt ska försöka vara uppe lite idag. Är ju ändå ledig imorgon så...

Igår tror jag att jag lade mig typ 19:15 redan och somnade gjorde jag strax efter 20:30. Helt otroligt. Iof så vaknade jag ungefär 03:15 och kände mig rätt pigg så jag trodde att det kanske var morgon först, men sen somnade jag allt om och sov tills det var dags att gå upp för att hinna iväg till jobbet. Det kändes lite konstigt att sova så mycket, men ack så skönt!

Annars mår jag så där. Idag med. Tror jag mår lite sämre än igår, men jag har varit förstoppad ett tag nu igen också och det har börjat lossna lite idag. Då brukar jag må lite sämre. Hmm, väldigt roligt för en som redan har sina magproblem att bli ännu mer sådan pga graviditeten... Men men, I will survive. Och det är ju alltid sååå värt det =)

Robin har redan berättat om bebisen på dagis. Och han ska ta med den dit säger han. Men det är ju bra om den får komma ut först *ler* Jag tror vi berättade för Robin om bebisen för ungefär 2 veckor sen, någon gång efter nyår var det iallafall. Så det blir en lång väntan för honom nu... Det är roligt att prata med honom och svara på hans frågor om "lillebror" som han är helt säker på att det är. Jag försöker förklara för honom att det lika gärna kan vara en flicka där inne i mammas mage, men då säger han ungefär att "Ja, det kan det, men DET ÄR DET INTE" Hehe. Ja, denna lillemannen... Det ska bli roligt att se om han har rätt. Han är ju hur säker som helst *ler* Och han ska lära honom allt han kan säger han, bl.a. att jaga vildsvin... Hrm... Förstår ni att han skänker mig ganska många skratt?

Idag hoppas jag att Carl Jan åker ut ur Let's Dance. Jag vill helst inte ha honom i min tv-ruta alls. Jag tycker att han är otäck. Usch, vilken slibbig gubbe :P Om man nu får säga så, det får man kanske inte? ;)

1 kommentar:

Jessica sa...

Nova tjatar så om bebisen "bebisen ska göra det" "bebisen osv osv".... Visst är det mysigt & roligt men lite tjatigt;).

Ha de bra kram