onsdag 7 januari 2009

Drömmar...

Jag har sovit så oroligt i natt. Jag har drömt att jag inte alls fått min semester beviljad och att jag då tur i oturen hade gått upp och stuckit iväg och jobbat automatiskt idag och fick då reda på det. Att jag skulle bli tvungen att komma de andra dagarna med. Och en annan version av dröm var att de ringde från jobbet i morse och undrade vart f-n jag var någonstans och trodde att jag försovit mig. Vad jobbigt det är när man sover och drömmer så där oroligt... Och vad värre var, var när telefonen ringde typ klockan 7... Jag fullkomligt flög upp och tänkte "NEEEJ, HELVETE!! JAG HAR JU SEMESTER!!" Och så var det "bara" Peter... Han var rädd att han hade glömt att låsa ytterdörren och att Liza som var ute skulle öppna den (hon gör det när hon vill in) och att den skulle stå vidöppen sen. Visst, det var ju snällt att han tänkte på det, men han hade faktiskt låst dörren. Stackarn, han lät helt förstörd för att han ringde och "väckte" oss (vi var mer eller mindre vakna, men var på väg att somna om). Och jag lät väl inte så trevlig kanske. Dels skittrött och dels uppjagad av mina drömmar som ju slutade i att det faktiskt ringde... Hehe... Sorry, älskling!

Inga kommentarer: