onsdag 14 januari 2009

Komma igång.

Idag började jag jobba igen då. Jobbat kvällen. Det gick riktigt bra, men jag mådde inget vidare när jag kom hem. Och gör fortfarande inte. Men det är "bara" illamående så det ska väl gå an. Blir tandborstning och till att försöka sova strax. Ska upp och jobba dag imorgon. Skönt att komma igång ändå.

Ja ni, nu har jag inte många dagar kvar i Orrbygruppen...

Imorgon börjar Robins gympa också efter juluppehållet. Men jag tror faktiskt att Peter ska få gå med honom imorgon. Jag tror inte jag orkar. Inte om jag ska må så här iallafall... Visst, det är ju inte långa stunden egentligen, men mår man illa så blir det väl jobbigt ändå.
Det är ju tur att han bara har en aktivitet som det är nu iallafall. Det finns inte så mycket för barn i hans ålder att hålla på med heller. Men jag tänkte faktiskt att han skulle få prova något mer om han vill när han blir 4 år sen. Jag tror att det bl.a. finns någon form av "bollkul" som innebandyn har och som de kan få börja i när de fyllt 4. Men vi får väl se då. Är ju iallafall ett litet tag kvar dit.

Nej, om man skulle lägga sig då. Jag är ganska trött (som vanligt) så det ska bli skönt att bara ligga och zappa en stund på tv:n och sen somna efter en stund. Igår lade jag mig typ 19:30... Fast jag somnade nog inte förrän 22:30 kanske. Men det är ju också tidigt för att vara mig. Men som det känns nu kommer det att höra lite mer till vanligheterna än tidigare, ett tag framöver. Jag är helt väck.

Jag hoppas att jag iallafall kommer igång och blir psykiskt piggare nu när jag börjat jobba igen. Och kanske blir det en kick när det nya jobbet börjar och man får lite andra rutiner. Måndag-fredag-rutiner. Vi kan ju hoppas iallafall.

Nä, godnatt på er kompisar!

3 kommentarer:

Marie sa...

Natti på dig med :-) kram

Anonym sa...

jag åt åksjuketabletter mot illamåendet och de hjälpte tro det eller ej...prova det

Tessan sa...

svea: ja, det gjorde en av mina kompisar också. jag tänkte jag skulle prata med bm om det till veckan när jag ska dit.