lördag 17 januari 2009

Åker till veterinären.

Ska strax sticka iväg nu. Till veterinären med Liza. Hon har superont och svansen bara hänger fortfarande. Jag ringde veterinären för ett tag sedan och vi fick en tid klockan 18. Jag var nere hos henne och ställde fram buren för en stund sedan och som tur var så gick hon självmant in och lade sig i den direkt. Är tur att man slipper lyfta henne för hon protesterar nästan bara man tittar på henne så... Hoppas det inte är något allvarligt med gumman. Veterinären i telefon sa att det kunde ju vara så att hon skadat bäckenet eller något som gör att svansen inte fungerar. Vi får väl se... Stackars =/

Och så kan jag ju inte låta bli att tänka på vad dyrt det blir... Bara att ringa på journumret kostade 200 kr!! Huu... Men men, det är ju inget annat att göra. Det får väl kosta bara gumman får hjälp. Och tur att VI får hjälp av pappa med att betala så länge...

Nej, nu ska jag ge mig iväg. Ska hämta upp pappa på vägen också.

Hej då, så länge! Hörs ikväll...

1 kommentar:

CarpeDiem sa...

urs. stackarn ;( Hoppas verkligen att allt går bra hos vetrinären.