fredag 9 januari 2009

Kommer inte fram.

Som vanligt så är det omöjligt att komma fram någonstans samma dag som man har tänkt sig. Förra gången jag försökte komma fram till mvc här i Grums (vid "förra" graviditeten) så var det bara upptaget hela tiden för att de sedan skulle meddela att telefontiden var slut och att jag inte kommit fram alls. Då försökte jag ringa Charlottakliniken istället också har jag för mig, men de var på utbildning och skulle inte komma tillbaka förrän veckan där på.
Den här gången fick jag heller inte prata med någon på mvc, då de inte hade någon telefontid idag pga sjukdom! Hallå... Och jag kan sätta en 100-lapp på att på måndag kommer jag inte fram igen för att det är upptaget eller nåt...

*sucka*

3 kommentarer:

Anonym sa...

ohh har ni samma problem...jag förtår inte varför de inte har kö systen tll mvc...en gång tog det en hel vecka för mig att komma fram...det är inte klokt

MammaSusan sa...

Lika här, man kommer aldrig fram om det inte är till KK jag har ringt. Kommun & landsting är det lönlöst att få tag på.

Tessan sa...

Ja, det har jag också funderat på = varför de inte kan ha kösystem... Nej, man får kämpa och kämpa och hoppas på att ha tur bara för att hinna komma fram inom telefontiden... Och jag fattar inte varför de inte kan ha någon som svarar i telefon åt dem när de är sjuka t.ex. Telefontiden är ju bara en timme!