lördag 3 januari 2009

Nej tack.

De ringde från jobbet för en stund sedan och undrade om inte jag kunde komma och jobba ett pass ikväll, men jag tackade nej. Jag mår ju så illa nu på eftermiddagar och kvällar så jag kände att det får räcka med de av mina egna kvällar som ligger på schemat redan. Mår jag som jag gjorde t.ex. igår så kommer det bli kämpigt nog. Jag känner mig lite dum faktsikt, eftersom jag mår ganska okej just nu och jag är ju inte sjuk, men men... Man vill ju ställa upp, men man har ju ingen skyldighet heller. Och eftersom jag vet att det lilla illamående jag känner nu kommer att med 90% säkerhet ha tredubblats ikväll så... Hoppas de får ut någon annan nu så man slipper ha dåligt samvete för att det inte löste sig sen bara. Jag orkar verkligen inte =/

Om en liten stund ska jag försöka att laga någon middag och sen ska vi väl gå ut till lekparken en stund. Vi lovade Robin att vi skulle gå dit idag igen, då det blev en så kort sväng igår.
Sen måste vi till affären också en snabbis. Det är snart slut på toapapper bl.a. och sista vällingen gick åt igår kväll. Usch, jag har ingen lust...

I natt ska Robin sova hos mamma. Det var hon som ville ha honom och visst får hon det. Robin tycker bara att det är roligt att sova hos mormor och jag är ändå ingen kul mamma som jag känner mig just nu. Och det ska bli skönt att få gå upp ur sängen när jag själv vill imorgon.

1 kommentar:

Milla sa...

)ja, visst är det konstigt? :