tisdag 6 januari 2009

I slappartagen...

Nu börjar jag sakna min son. Han åkte hemifrån ungefär 10:30 för att följa med farmor & farfar när de körde kusinen Johanna till Torsby. (Hon bor i Sysslebäck, men de brukar mötas i Torsby för att skjutsa/hämta henne när hon varit här eller ska hit). Jag tror klockan var ungefär 14:00 när de ringde och talade om att de var tillbaka här i Grums, men att Robin inte ville hem än så han skulle följa med dem hem. Och det är helt okej. Och bara bra för Robin så att han har något annat att göra en stund. Men det blir tomt efter en stund ja...

När han har varit borta har jag inte gjort så mycket. Såg på tv, sov på soffan ett tag, tog ett bad och inspirerad av Marie igår så klippte jag mig. Sen åt jag och nu har jag suttit här en stund. Peter har plockat ner granen. Jag tittade bara på. Gud, vad trött jag är på att må illa! Det blir ju ingenting gjort då... Möjligen att jag får börja äta Postafen som Caroline fick göra när hon gick med Linnea. Det börjar bli outhärdligt detta... Ska försöka att ringa nån dag i det närmaste och skriva in mig på MVC också så får jag väl råd där förhoppningsvis.

Jahapp, nu ska Peter gå ut på en promenad med Tyson och vad jag ska göra vet jag inte än. Blir väl till att se mer på tv kanske. Äta lite choklad? Mmm.... Marabou...

Inga kommentarer: