torsdag 11 juni 2009

Today.

Natten har varit ganska lugn och vi har fått sova hela familjen. Jag hade svårt att somna till en början, men när jag väl somnade så har jag sovit gott sen. Och Robin har knappt hostat något alls. Han är fortfarande förkyld, men verkar faktiskt redan bättre idag, vi får väl se åt vilket håll det går sen.

Idag har jag verkligen tänkt att få tummen ur för en del städning, jag vet inte när jag ska komma ikapp annars. Igår gjorde jag absolut ingenting trots att man borde ha passat på när man hade en extra ledig dag pga vab. Jag orkade bara inte. Men idag ska jag tvinga mig och Robin sa för en stund sedan att "Idag vill jag vara din hjälpreda" så det får vi väl se till att han får vara :P

Ikväll kommer nog svärfar igen och han och Peter ska fortsätta greja i badrummet. Vad de nu ska göra. Jag är inte så insatt, jag är bara glad att det händer något =)

Och vädret är tråkigt idag med och tydligen ska det bli ännu värre? Suck... Hoppas det är bättre till på lördag kväll då jag och pappa tänkte åka till Arvika på cruising...

*gäsp*

Inga kommentarer: