söndag 28 juni 2009

Klibbigt.

Vilken värme! Och så kvalmigt det har varit idag... Jag är helt ärligt ganska oroad över att behöva jobba imorgon =/ Men jag försöker och blir det FÖR illa så sjukskriver jag mig fan på tisdag... Men jag ska verkligen försöka att göra de här två dagarna jag har kvar att jobba, sen ska jag ju vara mammaledig, så då kan jag bara ta det lugnt de hetaste dagarna. Jag ska nog överleva även om det känns jobbigt just nu. Ångest.


BADRUMMET:Här hjälper Robin till att riva sånt som ska bort. 16 juni.



Så här såg badrummet ut i förrgår.


Och så här såg det ut igår kväll.

Imorgon kommer Jim och lägger in golvmattan. Tapeten får vi väl se när den kommer då eftersom det blev som det blev med beställningen... Det är väl okej att vänta och det går bra att duscha på Järpegatan eftersom det är så nära, men det är ändå ganska jobbigt att inte ha egen dusch nu när det är så himla varmt och klibbigt... Men den som väntar på något gott...

Inga kommentarer: