tisdag 30 juni 2009

Det är över nu.

Nu har jag äntligen gjort min sista arbetsdag och det känns så klart sååå skönt! Jag hade verkligen ångest i söndags kväll över de här två återstående dagarna, men nu har de faktiskt gått till ända. Och jag överlevde. Som vanligt. Men det har varit varmt och klibbigt och jobbigt. Andra stället vi städade på idag hade 27 grader inne och det var inte ens på den sida av lägenheten som solen låg på... Gissa om svetten rann där?? Puh... Hur som helst så är det över nu. Det är verkligen det. Jag vet inte ens om jag fattar det riktigt, men så ska det vara iallafall :P Och imorgon är den första dagen på resten av mitt liv. Och ert med för den delen. Tänk på det =)

Imorgon har jag tid hos barnmorskan 13:15 och den här gången tar jag med mig Robin dit. Det ska nog gå bra, han brukar vara så snäll när man har honom med. Och det är ju ändå så korta besök man gör där. Blir spännande för Robin att få höra hjärtljuden tror jag =)
På hemvägen har jag planerat att vi ska svänga in till affären och försöka handla så vi har lite mer luncher och middagar hemma och slipper ränna i affären hela tiden som det känns som att jag gjort nu ett tag.
Annat angående morgondagen är att veterinären ska ringa med besked om Lizas blodprov hon tog i fredags.
Och sen får vi se om Jim kommer och gör något i badrummet eller inte. Om tapeten kommit. Det vet jag inget om ännu. Det får väl bli en överraskning.

Tror att jag snart ska försöka sova nu. Är så där skönt trött. Avslappnad liksom. Aaaahhh... =)

1 kommentar:

Caroline sa...

Tänk va härligt för er att få ledigt... Jag njuter av varje sekund.. Vi får styra up en lek dag om det passar..