torsdag 4 juni 2009

"Grillat"

Det har regnat och varit väldigt dåligt väder, men vi bestämde oss ändå för att gå bort till dagis. Och precis som vi misstänkte så blev "grillningen" inomhus istället i dagis stekpannor :P Men det var trevligt iallafall och jag tror Robin tyckte att det var roligt.
Liza följde så klart efter oss när vi gick dit strax före 18, men med tanke på vädret trodde man ju att hon skulle gå hem och lägga sig under tak på verandan och vänta iallafall. Det gjorde hon inte. När vi kom ut och skulle gå hem ca 2 timmar senare så satt hon där vid staketet, blöt, och väntade... Lilla kissen... Hon fick åka på Peters axel hem och var så nöjd så.

Fredag imorgon då. Känns skönt på något vis. Det är lite konstigt, för även om jag är ledig alla dagar från måndag till söndag så tycker jag ändå alltid att det känns så skönt när det blir fredag... Fråga mig inte varför. Är kanske för att det är skönt med helg eller nåt, att hela familjen blir ledig tillsammans och sånt.

På måndag börjar jag jobba igen också. Usch... Men det får vi ta då...

Inga kommentarer: