tisdag 16 juni 2009

Onödigt inlägg.

Med risk för att vara väldigt tjatig så har jag bara några saker att säga idag. Jag är så himla trött och sliten och jag fattar inte att jag inte orkar mer. Efter bara 2 arbetsdagar så är jag helt slut, och detta trots att den här dagen ändå har varit ganska lugn på jobbet. Jag har 8 arbetsdagar kvar nu (märks det att jag räknar ner eller??) och jag är glad för varje dag som gått till ända och jag klarat av.

Ska bli sååå skönt när man bara kan börja pyssla här hemma i sin egen takt i väntan på bebisen. Som det är nu orkar jag knappt någonting och särskilt inte de dagarna jag jobbat då...

Hoppas jag orkar upp lite tidigare imorgon och kommer iväg i tid till jobbet. I morse var det svååårt. För både mig och lillemannen. Klockan var nog 7:30 innan vi masade oss upp och då blev det ju lite bråttom... Inte heller så där jättekul.

Guuud vilket tråkigt inlägg detta blev. Helt onödigt att ens använda någon energi till att skriva det, men nu är det för sent :P

2 kommentarer:

sandra sa...

vi kommer vara i grums från 2200 på torsdag till typ söndag efetermiddag nån gång

Marie sa...

Jag har också haft det relativt lugnt på jobbet idag och under eftermiddagen/kvällen har jag också varit trött. Man kanske slappnar av på ett annat sätt under dagen då och så blir man lättare trött sen?