onsdag 24 juni 2009

The end is near.

Jag förstår egentligen inte varför jag ens anstränger mig att skriva något inlägg just nu när alla blir ungefär likadana. Det händer inte så där jättemycket nytt för tillfället. Det blir inte så när det är arbetsdagar, för jag orkar inte så mycket annat. Idag har det varit hemskt att jobba, vi tog hela 7 ställen idag och jag har svettats som en gris. Jag är mer svullen än någonsin och det har gjort ont i magen. Jag tror att bebben är arg på mig efter alla böjningar och sånt idag... Imorgon tror jag iallafall att det blir lite lugnare och sen har jag bara måndag och tisdag kvar. Det känns så underbart!

Sen ska jag bara vara gravid, städa hemma när jag vill och greja. Då kan man även göra sina sysslor naken om det skulle vara så... Passar sig inte riktigt att göra det på jobbet, även om det har varit väldigt lockande de här dagarna att bara slita av sig allt :P

Nej, nu får det bli lite Sims2 (nä, jag har inte köpt 3:an jag) och sen ska jag nog försöka att somna tidigt idag. Är som vanligt helt slut och jag tror faktiskt att jag även har lite huvudvärk på g...

Tack o hej.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha japp de skulle vara en syn att se dig går runt o bara vara gravid o städa helt naken hemma hihi...jo jag håller med dig att ibland känns de bara onödigt at tblogga...de e bara smma mn skriver hela tidne...tänk om man hade haft ett liv som tex Anna Book är inne o läser hennes blogg...där händer ju saker hela tiden...spännande värre...men vi får väl leva med att "bara vara vanliga" många kramar o en stooor puss på magen