måndag 8 juni 2009

Äntligen kväll.

Äntligen kväll. Jag är helt slut idag och har redan intagit min plats i sängen. Det märks att man inte jobbat på länge... Nu ska jag bara mysa här, surfa och se på tv tills det är dags att somna.

Det har gått bra att jobba idag annars och jag har inte varken varit så stel eller haft så ont som jag befarade efter att jag ramlade igår. Där jag slog mig på benet har jag mest bara kännt av när jag gått nerför trappor, annars inte så mycket. Det gör ont när jag tar där men det syns inget direkt. Smärtan i högersidan har kommit och gått lite, men det har också varit överkomligt. Jag tror inte att det är någon sträckning iallafall och det har nog inte ens med fallet att göra. Det är nog bara så att det är bebisen som gör det. Att det helt enkelt börjar göra mer ont när den bökar och sparkar. Ska prata med bm om det på fredag när jag ska dit.

Träffade Camilla, Adde & söta Rasmus på ICA förut efter jobbet. Rasmus hade blivit så stor! Man märker verkligen hur länge det går mellan gångerna man träffas när man tittar på barnen... :P

Nu ska jag göra min bloggrunda och bara koppla av.

Inga kommentarer: