måndag 29 juni 2009

Bara en kvar nu...

Uuuhh, jag är svettig som fan och jag känner att jag nog inte luktar särskilt gott heller. Men jag lever iallafall och det är ju huvudsaken :P Och som ni ser på tiden så är jag hemma ganska tidigt från jobbet med. Det var två kunder som föll bort idag och då smet vi hem lite tidigare. Jag kan inte vara mer än lycklig för det. Nu har jag bara en enda dag kvar som jag måste överleva =)

Det blir ett dopp i poolen hos svärföräldrarna idag med (om jag tar mig i, det blir ju svårare för varje gång *ler*). Det är skönt att svalka av sig även om jag alltid tycker att det är förbannat kallt till en början. Nu är det hur som helst nästan nödvändigt att tvinga sig i... Någon man inte behöver tvinga alls är ju lillemannen och det är ju tur det. Han är den viktigaste av alla att hålla sval i mina ögon och det sköter sig ju så bra så :P Och vovven får man ju passa lite också så det inte blir för varmt, men honom brukar vi blöta ner på ett eller annat sätt. Igår spolade vi honom med trädgårdsslangen på förmiddagen och med vattenkanna på kvällen hos mamma. Idag har pappa nog varit och släppt honom i sjön skulle jag tro, dels för att han brukar göra det och dels så var Tyson fuktig & fluffig i pälsen nu när jag kom hem.

Jim är här nu och lägger in mattan i badrummet. Det ser ut att bli riktigt bra. Ska försöka ta någon bild sen och lägga in ikväll. Sen efter det får vi väl se när han kommer och vad han gör nästa gång. Vet ju inte när tapeten kommer heller. Jag ska väl prata lite med honom sen innan han går om han går innan Peter hunnit hem. Men det retar mig lite att det inte kunde bli någon av de första två tapeterna vi valde ut faktiskt... Men men, det är som det är. Som jag skrev härom dagen så blir det ju nytt och fräscht iallafall och det är annat än vad man kunde säga om det som det var förut.

Inga kommentarer: