tisdag 9 juni 2009

Helt slut.

Helt slut är jag idag igen. Ännu mer än igår. Helt fucking färdig... Ligger i sängen med värkande fötter och ben och knappt någon uppkoppling i hjärnkontoret alls. Det har blivit lite mycket idag. Jobbade först till 16:30, sen hem till mamma och sen vidare med henne in till sjukhuset i Karlstad där hon skulle på mammografi. Efter det åkte vi in en sväng på Bergvik och kikade lite i affärerna efter bl.a. mammabyxor till mig. Var hemma igen ungefär 20:30. Och nu ligger jag här. Tack gode gud för stödstrumpor... Vem vet hur det hade kännts annars när det ändå är så pass illa som det är just nu?

Ska bli skönt när det blir helg igen. Är bara morgondagen kvar som lång arbetsdag, sen tänkte vi kompa oss hem lite tidigare på torsdag och sen har vi ju helgen. Och sen har jag ju faktiskt gjort en av mina kvarvarande veckor på jobbet redan. Det går rätt fort ändå. Hoppas det fortsätter i samma takt sen så att jag snart kan vara hemma och vila och koncentrera mig på att få ordning i enbart mitt eget hem.

Klart slut.
Över och ut.

Inga kommentarer: