måndag 30 mars 2009

Tröttast...

Idag är jag trött. Som fan. Den där timmen vi "förlorade" saknades verkligen i natt kände jag. Jag var helt borta imorse, tvärvaknade när Peter skulle åka iväg till sitt jobb strax före sju. Sen har jag varit supertrött hela dagen.

Åkte till stan efter jobbet en sväng och det hade nog egentligen kvittat mig. Hade behövt vara hemma och få undan lite tvätt istället... Nu får jag nämligen sitta och vänta på att tvättmaskinen ska gå klart istället för att kunna gå och lägga mig... Gah...

Hoppas den här tröttheten går över mer nu ju mer våren kommer krypande. Sen om några veckor så ska jag ta ut min semester och jag kommer säkert att bli piggare ju mindre jag jobbar också när det blir så...
Jag har tänkt att göra så här: 2 veckors semester (v.19,20) --> jobba 1 vecka --> 2 veckors semester (v.22,23) --> jobba 3½ vecka --> gå hem med havandeskapspenning (2 juli). Låter skönt va? Jag hoppas det blir det iallafall =)

2 kommentarer:

Malin sa...

åh, jaa, den timmen känns om värsta rånet! Destor skönare känns det att få tillbaka den i höst! Hoppas ändå att det dröjer och vi kan njuta av en härlig sommar först! Tänk att åren går så fort, känns ofattbart att vi varit i hop så¨länge! Kramiz M

Milla sa...

Hahaha. Fan vad roligt! Dr Pil. :D