tisdag 10 mars 2009

Tisdag.

Ja, vad ska man säga... Dagarna kommer och går, och nu är det kvällen igen. Det börjar närma sig läggdags nu för hela familjen. Detta är ju Robins sängtid och jag går ju också ofta och lägger mig tidigt nu. Idag är även Peter trött efter att ha jobbat övertidsnatt så han ska också med.

Annars händer inte mycket. Vanliga arbetsdagar. Jobbar med Evelina nu, vilket känns kul. Min ordinarie arbetskamrat Eva-Lena är i Sydafrika för tillfället. Hon åkte i onsdags och sen dess har jag haft Evelina som vikarie. Toppen =) Nog för att Eva-Lena är bra, men jag skulle gärna vilja jobba med Evelina jämt. Det är synd att det blev som det blev allt det här med servicegruppen och det som "skulle bli" från början, men det är inget man kan göra något åt så. Jag får iallafall vara glad för att jag själv fortfarande har ett fast jobb, det är ju inte alla som har nu för tiden...

Imorgon är det bara en vecka kvar tills det är dags för ultraljudet. Men tänk ändå vad tiden kan gå sakta!! Det är ju så spännande och jag längtar så efter att få "se" lilla bebisen för första gången.

Jaja, over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande :-) Jag vill också se bebisen, men det är bara att ge se till tåls ett tag till *s*

Hur går det med illamåendet nu? Har det avtagit?

Tessan sa...

Ja, jag mår mycket bättre nu. Det kommer någon gång eller dag ibland nu bara, men överlag så är det så gott som borta =)