söndag 29 mars 2009

Sid.

Jaha, då vet jag vad bebisen ska heta om det blir en pojke. Sid. Tydligen. Iallafall om man ska tro på drömmen jag hade i natt. I drömmen hade vi Sid och något mer kort pojknamn på S att välja mellan och då hade Sid varit det självklara valet. Robin och Sid lät bäst ihop. Undrar var just det namnet kom ifrån? Är iallafall inget som ens varit med i mina tankebanor tidigare och så bara *poff* så kommer det från ingenstans i drömmen. Jag blir alltid lika fascinerad av hur hjärnan funkar när man sover alltså...

Annars har det varit kalas i min mage idag. Jag har kännt otroligt mycket buffar och sprattel i flera omgångar. Även nu i skrivande stund så är det hålligång där inne. Otroligt härlig känsla =) Så mycket som jag kännt idag har jag inte kännt tidigare, men det blir ju också mer och mer för varje dag så det är kanske inte så konstigt. Roligt är det iallafall och jag känner hur jag blir alldeles varm i kroppen för varje liten rörelse jag känner. Tänk att jag har ett litet liv som stökar omkring där inne i min mage. Det är så stort, så ofattbart. Underbart.
Jag har upplevt det en gång förut med Robin, och lika otroligt är det ändå den här gången också. Det är samma speciella känsla, men samtidigt också något helt nytt. Hur som helst: -Jag älskar att jag får uppleva det här igen och jag är så lycklig!

1 kommentar:

Milla sa...

Åh, gud vad härligt det låter! :)