fredag 6 mars 2009

Thank God it's friday!

Så, nu är det äntligen första dagen på min 3-dagars helg igen då. Det är verkligen värt det att jobba lite längre dagar mån-ons för att få en hel dags ledigt i slutet på veckan och alltid ha 3-dagars helg. Det är toppen! Och inte för att jag har några särskilda ärenden idag, men det är ju ofta bra att vara ledig en vardag också om det skulle vara något speciellt.
Det är underbart att vara ledig. Jag älskar fredagar!

Idag blir det nog ganska lugnt. I vanlig ordning iof. Fast jag har tänkt att försöka dra igång med lite städning nu idag. Ordentligt. Känns som att man ligger efter flera veckor med det...
Och ikväll blir det troligtvis Let's Dance då om inget annat dyker upp.

Hmm, vet inte vad jag ska säga mer annars. Marie frågade i senaste kommentarerna vart jag tagit vägen nu då, om jag var sjuk eller så, men det har bara varit som vanligt. Inte haft någon lust eller ork. Lagt mig tidigt på kvällarna och "struntat" i allt annat. Jag hoppas dock att jag ska orka rycka upp mig snart, bli på lite bättre humör.

Igår var jag iallafall med Robin på hans gympa för första gången den här terminen. Jag har ju inte orkat pga illamåendet bl.a. (eller inte kunnat heller pga av jobb eller andra möten) på den här sidan av årsskiftet, men igår följde jag alltså med. Jag är ju mycket piggare nu så man får ju börja försöka igen.


Jag älskar dig, min son Robin! Du är så go!

Inga kommentarer: