lördag 7 mars 2009

Våta drömmar...

Ja, ni... Jag undrar om det har med graviditetshormonerna att göra eller så, men jag har börjat drömma en massa sexdrömmar om nätterna... Det är ofta. Minst varannan natt iallafall. Det känns lite konstigt, för jag är ju en sån som ändå aldrig varit särskilt intresserad av "sånt" annars. Men visst, det är ju lite trevligt med :P

Tack och lov så är det Peter som är med i de allra flesta drömmarna, så man slipper iallafall att känna sig så där "skyldig" som man kan göra när man drömt om andra... Man rår ju inte för det, men man känner sig ju ändå lite dum när man vaknar och typ har varit otrogen i drömmen. Ni vet vad jag menar. Men nu handlar ju iallafall mina drömmar om rätt person *ler*

2 kommentarer:

Marie sa...

Måste ju vara bättre med såna drömmar än mardrömmar :-)

Tessan sa...

Jo, men precis =) Absolut! *fniss*