onsdag 25 mars 2009

Våffeldagen.

Kikar in en liten sväng för att uppdatera mig om era liv och skriva litegrann själv. Fast jag ska nog sova snart. Jag känner mig inte så bra nu ikväll, men ska ändå försöka masa mig iväg och jobba imorgon. Försökte få ut vikarie (Evelina) för mig imorgon, men hon hade typiskt nog fått annat jobb just imorgon. Så jag får försöka ändå. Och visst, det går nog. Jag har ont i halsen och i magen, men mest av allt är det nog bara att jag känner mig så trött, depp och inte har någon som helst lust att jobba just nu. Jag är inte sån som brukar stanna hemma, utan alltid försöker, så det satt långt inne att bestämma sig för att faktiskt vara hemma imorgon. Men det sket sig ju ändå. *stön*

Annars har det varit en bra dag idag. Jobbade ungefär halvdag, sen har jag varit med Evelina till stan då hon tatuerade sig för första gången idag. Vi hade jättetrevligt. Är första gången vi umgåtts utanför jobbet, och det hoppas jag att vi gör om någon gång, verkligen.

Jag kom hem samtidigt som Peter och vi hämtade Robin på dagis, sen vidare till svärföräldrarna där vi blev bjudna på våfflor.

Sen när vi kom hem så kom mamma hit med presenter till oss från Kanarieöarna. Hon kom hem idag och ville komma direkt. Så har vi suttit och tittat på bilderna hon tagit och pratat lite. Robin fick en keps bl.a. som han blev så förtjust i att han ville sova med den på... Och det gör han nu :P Vad kan man annat säga än att det var ett bra betyg? Han är rolig lille gossen...

Så i det stora hela har det varit en jättebra dag, men jag har mått sämre och sämre ändå. Hade lite ont i halsen redan när jag gick upp i morse när jag tänker efter och nu är det inte alls så lite. Och det kliar i näsan. Ni ska se på fan att jag blir riktigt förkyld lagom till helgen nu... Och magontet beror väl på förstoppning som vanligt. Det brukar jag kunna leva med, men det gör också mer och mer ont. *suck*

Jaja, håll tummarna för att jag lyckas sova bort mina krämpor tills imorgon då... Hrm... I wish...

Neej, gud vilken pessimist jag är. Jag ska genast sluta skriva och försöka sova eller nåt istället nu. Kanske vaknar jag på en bättre sida åtminstone.

1 kommentar:

Marie sa...

Hur mår du idag? Blev du hemma från jobbet ändå?