måndag 16 mars 2009

Måndag.

Idag är det lille Matheos tur att ha födelsedag, men eftersom han bor i Göteborg så kan man ju inte fira honom direkt. Ska skicka present på posten bara jag hittar någon jag vill köpa. Det är alltid lika svårt med presenter tycker jag, till både stora och små. Vi får väl se vad det kan bli för något...

GRATTIS PÅ 2-ÅRSDAGEN, MATHEO!



Annars är det en vanlig dag. Det har varit segt att börja jobba igen efter helgen. Jag längtar mer och mer efter att få vara ledig. Långledig alltså. Det tar emot att jobba mer och mer för varje dag tror jag. Om det beror på graviditeten eller bara vanlig trötthelt (psykisk alltså) vet jag ärligt talat inte. Men visst, det går bra. Och ännu bättre blir det säkert bara det blir vår.

Nu ska jag ta ett riktigt varmt bad och bara koppla av en stund. Sen blir det nog sängen för den här ständigt trötta människan...

Inga kommentarer: