torsdag 12 mars 2009

Kommentarer.

Tack så mycket allihop för de fina kommentarerna till mitt förra inlägg!

Svar till svea: Jodå, det går bara fint med rökningen. Jag har inte rökt alls sen i typ oktober någon gång tror jag eller kanske i början på november. Hur som helst så har jag inte tagit ett bloss under hela tiden som jag varit gravid. Sugen är jag faktiskt fortfarande emellanåt, men inte så att det är jobbigt. Det är nog mest den där "vanan" som spökar bara och särskilt nu när det börjar bli fina dagar med sol så saknar man det ännu mer. Jag hoppas iallafall att jag orkar låta bli att börja igen efter att barnet kommit och inte gör om samma misstag som förra gången... Men de tar vi då. Just nu är jag ingen rökare iallafall. Eller jo, fast en rökfri rökare...
Duktigt att du hållit uppe i 2 veckor nu. Fortsätt så!

Inga kommentarer: