lördag 21 mars 2009

Tråkig kväll.

Lördag kväll. Har lite tråkigt. Verkar inte finnas något särskilt att se på tv ikväll heller. Men man får väl zappa lite och se vad som kan tänkas vara något. Eller så blir det till att lägga sig och sova istället.

Marie: Om du kommer ut på nätet ikväll så kanske vi kan spela alfapet? Var ju länge sedan! Det är bara att du försöker "haffa" mig på msn, jag är nog där fast det inte ser ut så... :P

Annars har vi faktiskt fått lite gjort här idag med. Det blev en sväng till IKEA och inhandlades en hylla. Ungefär som den i förra inlägget, fast en vit och lite billigare. Men samma princip.
Så har vi röjt en hel del i lekrummet och fått undan. Känns riktigt bra. Imorgon ska vi fortsätta och förhoppningsvis blir hela övervåningen klar och vi kan börja städa oss nerför trappan.

Hörde att vädret skulle bli sämre nu igen. Känns inget vidare... Idag har det ju varit underbart med typ 10 plusgrader och sol, jag vill ha mer sånt!!

Nu ska jag rota lite i kylskåpet och se om jag hittar något gott att peta i mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lär inte kunna använda msn tills jag fattat hur jag ska få kontakterna att komma tillbaka.