tisdag 17 mars 2009

Det närmar sig.

Undrar om det ändå inte börjar bli lite vår nu? Jag har sett blommor börja komma upp efter husväggarna lite här och var och på gatorna rinner smältvattnet. Dessutom har det ju varit ganska många plusgrader och sol. Härligt!! Men jag törs ändå inte tro för mycket ännu, det kan lika gärna komma snö snart igen.

Imorgon är det äntligen dags för ultraljudet. Så spännande! Fast lite nervöst också, man har ju ändå de där tankarna i bakhuvudet att "tänk om det visar sig vara något fel på bebisen" o.s.v. Jag tror inte att det är det, och allt känns ju bra, men man oroar sig ju så klart lite ändå. Hur som helst så längtar jag efter att få se vårt lilla knyte där inne och kanske, kanske kan man få veta könet. Jag är verkligen nyfiken. Och jag tror att det kommer kännas ännu mer som "en person" om man vet vilket kön det är. Sen spelar det ingen som helst roll vad det blir. Lika roligt vilket som.

Nu ska jag strax gå och lägga mig och hoppas att tiden går fort till imorgon!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas också att tiden går fort tills i morgon :) Sov så gott :-)

Jessica sa...

lycka till i morgon, underbart med UL

MammaSusan sa...

Spännande! Lycka till!!

Caroline sa...

Gud va roligt.. hoppas ni får reda på nått... håller tummarna... kram

Buzaan sa...

Åhh va spännande.. Lycka till :) *kram*