måndag 2 mars 2009

Dagens.

Dagens låt: Nåt med Takida, då jag sett reklamen på tv så många ggr idag.
Dagens dusch: Kom upp ur ett varmt bad för kanske en halvtimme sen.
Dagens frisyr: Hästsvans.
Dagens smink: Inget.
Dagens händelse: Det har kommit massor av snö...
Dagens planer: Hälsa på pappa.
Dagens vill ha: Vår! Sol & värme.
Dagens saknad: ---
Dagens drog: Penicillin?
Dagens tråkigaste: Robins trots- och göra-tvärt-om-fasoner...
Dagens finaste: Robin kramar mig och säger "Jag ska aldrig lämna dig, mamma!"
Dagens måste: Tvätta. Och det har jag gjort. 2 maskiner.
Dagens dricka: Tropisk juice, vatten, äppelfestis.
Dagens köp: Ris, dillkött, hushållspapper, festis, vindruvor, bananer, semlor, kaffe...
Dagens mat: Ris och dillkött.
Dagens sjuka: Snövädret...
Dagens kärlek: Som vanligt Peter, Robin och bebben i magen.
Dagens mående: Fysiskt = trött, illamående. Psykiskt = lite deppig, frustrerad.

2 kommentarer:

Milla sa...

Ja, jag har varit ovanligt mycket sjuk. I smyg misstänker jag att det är något MYCKET allvarligare än en förkylnig. Typ cancer. För jag brukar inte ens vara förkyld annars, och man har ju hört om de som går och tror att de har en enveten förkylning och sen visar det sig att det är cancer! :( Jag vågar dock inte gå till doktorn av rädsla att mina farhågor ska vara sanna.

Anonym sa...

Vart har du tagit vägen nu då? :-( är du sjuk? :-(