söndag 22 mars 2009

Grattis.

Får väl börja det här inlägget med att gratta Caroline som visst har gått och blivit fru under helgen. Grattis! Och grattis till Johan så klart som fått en så fin fru. Det var en överraskning, men ändå inte =) Jag blev överraskad när jag såg det i bloggen, men inte förvånad.

Idag har det inte hänt mycket här iallafall. Det blev bara inte så. Vi hade mycket planer, men orkade ingenting. Timmarna har bara flutit iväg liksom. Blev ingen städning alls. Men ibland är det bara så och idag har vi bara varit.

Vi var ner till GrumsPizzerian en sväng och åt förut med svärföräldrarna. Och på hemvägen kikade jag in i mammas lägenhet och tog upp posten och kollade så att allt var bra. Hon är ju på Kanarieöarna. Fick sms från henne förut där hon skrev att hon och hennes väninna skulle åka på delfinsafari på Atlanten imorgon. Låter ju väääldigt tråkigt måste jag säga... :P

Något som ÄR tråkigt på riktigt är att det är måndag imorgon. Ny arbetsvecka. Igen. Och vädret skulle visst inte bli det bästa heller. Jag hoppas att det inte är sant, men ryktet säger att det är mer snö på gång. *suck*

Trött...

3 kommentarer:

Marie sa...

Såg inte ditt meddelande förräns nu, Mattias har varit här och hälsat på. Han försökte hjälpa mig med msn:en. Men jag har fortfarande inga kontakter :-( får se om vi får nån ordning på det annars skiter jag i att ha den. Är ju ingen idé om det ändå inte funkar

Milla sa...

Illamåendet har gått över nu, eller? Skönt att slippa det isf. :)

Caroline sa...

Hej gumman... för av dig när du får tid över.... kan vi försöka träffas kanske på freda med barnen? kram