lördag 14 mars 2009

Lördag.

Idag har jag och Robin varit på 24-årskalas en stund. Det är Maries lillasyster Malin som fyllde år i torsdags och idag ringde de och bjöd hem oss till sina föräldrar på tårta. Det var både roligt och trevligt. Jag tycker det är så kul för att alla är så glada i Robin och Robin är så glad i dem =)

Sen har jag kommit igång och fortsatt med städningen ganska bra här hemma. Hoppas orka fortsätta imorgon med, men vi får väl se. Ska på 1-årskalas hos godingen Rasmus imorgon också, så det kanske inte blir så mycket gjort heller. Tar det som det kommer, jag är nöjd med det jag fått gjort idag iallafall.

Min superduktiga städhjälp i full fart. Idag har han
dammsugit och torkat både bord, stolar och väggar med trasa.



Ikväll är det final för den svenska uttagningen till Eurovision Song Contest. Det är vad jag tänkt mig att ha på tv:n iallafall. Vet inte riktigt vem jag vill ska vinna, men H.E.A.T. är väl annars det som är mest i min smak.

Inga kommentarer: