söndag 1 mars 2009

Inget särskilt.

Var hos Jessica igår kväll från kanske 19:45 till nästan 00:30. Camilla var också där. Vi satt och pratade och spelade tv-spel och hade det jättetrevligt. Jag är glad att jag släpade mig ur huset och jag är chockad över att jag orkade så pass länge. Men så börjar jag ändå att bli lite piggare igen också nu. Och framför allt så går ju tiden väldigt fort när man har roligt också =) Tack för gårdagen, tjejer!

Idag har det varit en vanlig söndag utan större händelser. Robin har varit med sin farmor & farfar nästan hela dagen. Jag och Peter har mest slappat. Varit en sväng till stan och letat efter ny mobil till Peter, men köpte ingen.

Ledig dag imorgon. Dagis är stängt pga fortbildning, och då kan ju inte en annan gå till jobbet heller. Men jag klagar inte för det, absolut inte. Jag är mer än gärna ledig. Tänkte att vi skulle försöka att hälsa på pappa imorgon, Robin och jag. Det händer ju inte allt för ofta...

Ganska trött idag annars. Blir nog sängen lagomt till klockan 21, då börjar det väl säkert någon Beck-film på TV4. Har gjort så i några veckor nu på söndagarna och varför bryta traditionen just idag?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja sån är jag också, att fast jag vet att jag inte kommer att använda det så har jag svårt att slänga. Men nu är jag inne i en slängperiod med saker jag k a n slänga, gammalt jox som jag inte har nån emotionell känsla för... men så kom jag då in på det här med kasetterna och då vart jag osäker.
Fast jag inte kanske spelar dem som förr igen, ska jag verkligen slänga dem då. Liksom.
Egentligen känner jag ju själv att jag inte vill slänga banden, men det är väl så att när jag väl var inne i ett slängryck så började jag fundera på dem med. O är samtidigt nyfiken på hur andra tycker.

Jag antar att de blir kvar vilket jag nog förstod från början när funderingen kom, men som sagt kul att få ventilera det lite.

Tack för att du svarade hur du tycker =) Uppskattas.

Va gött att du känner dig piggare igen. Skönt att komma hemifrån ibland också. Ha en lugn o fin söndagkväll. O tack igen för svaret. Kram