lördag 7 mars 2009

Nere.

Nej, jag har inte alls varit lika duktig idag som jag var igår. Långt ifrån. Jag började dagen i ett ganska uppåt humör, men sen har det tyvärr bara dalat och dalat under dagen. Och slutresultatet av den här dagen har alltså då inte varit särskilt mycket att komma med... *suck* Jag har ju massor av saker att göra och greja med, och så slutade det med typ nada. Men men, jag får vara fortsatt nöjd med att jag var så duktig igår och förhoppningsvis orkar jag ta nya tag imorgon.

Imorgon kommer min vän från Göteborg på besök en sväng också. Sandra. Vi har inte setts sen i höstas, och inte hörts av på länge heller. Tror sista gången var någon gång i januari som vi pratade lite på msn. Ska bli roligt att träffas en stund nu imorgon då. Kontakten har varit ganska dålig annars, från båda hållen. Det blir liksom inget för en liksom och så rusar tiden på. Det är som det är... Huvudsaken är ju att man ändå får träffas nån gång.

Nu ska jag bara ligga på soffan och slappa för mig själv. Se på tv. Robin har lagt sig och jag hoppas att han snart somnar om han inte redan gjort det så att jag slipper springa något i trappan. Jag känner att jag bara inte orkar. Peter är och hälsar på Patrik och jag vill bara ligga här och vara. Jag känner mig trött och ledsen på något vis. Jag vet inte riktigt varför, för ingenting har hänt, men jag antar att vi även här kan skylla på hormoner bara.

Kanske att jag kikar in mer med några rader till senare. Vi får se hur jag har lust.

2 kommentarer:

Jessica sa...

*kram* inte lätt med hormonerna...

Marie sa...

Kan tänka mig att det är både hormonerna och det dåliga vädret som gör det för jag känner som du rätt ofta nu för tiden. Och det är inte hormonernas fel hos mig ;-)

kramar :-)