torsdag 9 juli 2009

Torsdag.

Ska strax sätta igång och göra någonting. Gjorde typ ingenting hemma igår fast jag skulle. Jag känner inte för det idag heller, men jag ska ändå. Jag måste. (Usch, vad jag hatar måste.)

Det är sagt att Jim ska komma hit idag och svetsa lite till i badrummet, så vi får väl se när han kommer. Tror han har jobbat natt i natt så det dröjer nog lite. Nu blir det nog iallafall sista gången han kommer. Han får betalt imorgon. 10.300:- slutar det på och då ingår både hans arbete och golvet+tapeten i det. Inte alls farligt tycker jag. Jag är nöjd med priset.

I eftermiddag ska vi (jag och Robin) försöka träffa Marie och Malin. De ringde förut och ville leka. Robin blev jätteglad. De ville komma hit först, men vi får nog gå till dem istället. Dels så ska vi väl äta nån gång först och dels så kommer ju Jim då. Då är det bättre att vi går hemifrån tycker jag. Sen så är det nog roligare för Robin att komma hemifrån också, då han var hemma hela dagen igår och han blir ju så lätt rastlös. Eller vad man ska kalla det.

Jaja, om man skulle dra igång då.

Inga kommentarer: