söndag 19 juli 2009

Sunday morning.

Det är söndag idag. Och nog känns det som söndag alltid. Fast jag av någon anledning först fick för mig att det var tisdag imorse. Jag är hur vilsen på dagarna som helst. Alla dagar är så lika, särskilt eftersom hela familjen är ledig tillsammans nu.

Jag får svårare och svårare att somna på kvällarna och när jag sen väl somnar så orkar jag kanske ändå inte sova hela natten. I natt somnade jag inte förrän efter 01:00 nån gång och när Peter gick upp 04:45 (nä, han kan ju heller inte sova) så hade jag varit vaken en bra stund och legat och vänt och vridit mig. *suck* Jag somnade om någon gång till slut sen, men jag har nog legat konstigt för jag har ont i huvudet nu. Känns som att det kommer från nacken.
Vet inte riktigt när Robin kom in till mig sen, men det var ganska "sent" idag. Mot när han brukar komma iallafall. Jag snosade lite på honom och försökte gosa, men han talade om att "Jag har inte kommit för att gosa, jag har kommit för att se på tv!" Och så var det med det :P
Så han fick se på sina barnprogram ifred och jag slumrade lite till bredvid honom. Väcktes ganska snart igen av Peter som kom med frukost på sängen (idag igen!) till både mig och Robin någon gång före 9:00. Då hade han väl tröttnat på att sitta uppe ensam och tyckte nog att jag skulle släpa mig ur sängen före 11:00 eller så idag :P

Sen har det inte hänt så mycket mer denna söndagsmorgon än, men vi ska försöka att ta vid där vi avslutade med städningen igår. Vi har ju som ni säkert uppfattat vid det här laget en hel del att få undan i det här hushållet...

Inga kommentarer: