tisdag 7 juli 2009

Tisdag.

Jo, känns lite bättre idag, men min hjärna är ändå lite seg på något vis. Var fortsatt ganska mycket tjafs med Robin igår, men vi är vänner idag. Än så länge :P

Jag fick inte så där jättemycket gjort igår ändå, men jag kom igång iallafall och det får man ju vara nöjd för. Ska försöka att fortsätta i eftermiddag. Å andra sidan så har jag ju all tid i världen som det känns nu. Och snart får jag ju ännu mer, bara Peter går på semestern.

I badrummet har det kommits en bit på väg. Badkar, handfat och toalett är insatta nu. Men det tog en jävla tid... Det krånglade ju så klart ännu mer när de skulle greja igår eftermiddag. Först fattades det ju så klart bockningsverktyg till rören, det blev rundringning men slutade med att de fick göra sig en tur till stan och köpa så klart. Och sen var det besvärligt överhuvudtaget och krånglade för dem när de grejade med resten. Vatten rann fram under badkaret o.s.v. o.s.v. Tror klockan var efter 22:30 när svärföräldrarna kunde åka hem igår...
Fortsättning följer troligtvis i eftermiddag/kväll. Men jag har slutat hoppas på att det ska gå fort eftersom allt som kan krångla gör det hela tiden...

Nu är det dags för mig och Robin att börja göra oss i ordning för att åka ner till Caroline och barnen. Vet inte om Johan kanske också är hemma. Det är ju vilket som =) Ska bli skönt att komma hemifrån lite iallafall och roligt för våra små grabbar att få leka.

Hej svejs!

Inga kommentarer: