onsdag 12 augusti 2009

Tröttast...

*gäsp*

Jag är äckligt trött idag. Vi får väl se hur det ska gå med den här dagen... Har nyss varit och lämnat Robin på dagis iallafall och som vanligt så har han så bråttom in att han nästan glömmer att säga hejdå. Det är skönt att han trivs =)
Det känns lite konstigt dock att lämna honom där och sen gå hem och vara "ledig" själv. Men det är välbehövligt däremot. Både för mig och honom tror jag. Han behöver väl få leka av sig lite och inte bara vara hemma med sin gravida mamma som inte orkar nånting :P Och så har han ju längtat efter kompisarna under sommaren. Jag kan nog vänja mig vid att vara själv, det är ganska så skönt!

Nu ska jag bara vila och ta det lugnt en stund, sen får vi se om jag orkar börja med något. Det är ganska rörigt här känns det som. Men det får det vara. Jag kan bara ta en sak i taget och det går inte särskilt snabbt när jag gör något. Men men...

Camilla kommer hit en sväng på besök senare och sen 13:30 ska jag vara hos barnmorskan. Mamma och svärmor kommer också hit idag igen för att hjälpa mig med lite blandade saker. Gardiner bl.a. Vad bra man har det som kan få hjälp med sånt man inte orkar/klarar själv =)

Imorgon har jag ännu ingenting alls inbokat och jag hoppas att den dagen får fortsätta att vara tom. Då ska jag nog endast vila mig och bara göra ingenting tror jag. Absolut nada. Inte ens tänka. Iallafall så trött som jag är nu så vore det drömmen... Kanske känner annorlunda imorgon också.

Nä, om man skulle inta horisontalläge en stund...

Inga kommentarer: