fredag 7 augusti 2009

Det närmar sig.

Idag har vi inte fått särskilt mycket gjort här hemma, men det behöver man kanske inte jämt heller.

Annars har vi varit en snabbsväng till stan och djuraffären där och på hemvägen så hoppade jag in på apoteket och köpte mig nässpray och bindor att ha när det är dags för förlossningen och efter den. Imorgon ska jag börja packa BB-väskan tänkte jag. Det känns som att det börjar bli dags. Mina förvärkar kommer oftare och oftare och jag börjar få en underlig känsla inom mig. Kan ju vara länge kvar än iallafall, men skulle det vara så så är det ju skönt att ha väskan klar och bara kunna åka iväg utan att behöva tänka på något...

Jaja, det är ganska sent nu och alldeles strax dags att sova för min del. Är ganska så trött i både huvudet och kroppen känner jag.

2 kommentarer:

Marie sa...

Hallå där fröken, några förvärkar har jag inte hört talas om..då kan jag ju vara helt fel ute när det gäller datumet bebisen kommer ut på ;-)

Jessica sa...

Hihi spännande:)