onsdag 19 augusti 2009

Gömma mig.

Sitter i soffan och väntar på att pappa ska komma och hämta voffsingen för en promenad. När han har gjort det tänkte jag sova en stund tills de kommer tillbaka. Jag har en del jag känner att jag borde greja med också, men det får vara tills vidare. Får se om jag orkar sen, och gör jag inte det så är det skit samma. Att spara på krafterna till förlossningen är väl det som får gå först nu och särskilt som jag känner att min kropp börjat protestera mer och mer =/

Idag känner jag mig inte särskilt uppåt i humöret heller. Jag känner mig mest trött, ensam och ledsen. Samtidigt så vill jag inte ha nåt sällskap heller. Jag vill bara krypa undan i nån håla och gömma mig känns det som. Inte komma ut igen. Usch...

Hoppas det blir bättre under dagen.

Inga kommentarer: