måndag 31 augusti 2009

Dagen D.

Idag är det alltså den 31 augusti, vilket är datumet för beräknad födsel av bebben. Vi får väl se om det är en ordentlig krabat som kommer just på dagen eller om det är en saktfärdig sak som kommer för sent =) Just nu i skrivande stund känns det absolut ingenting, men dagen är ju inte slut än.

Jag skulle inte bli förvånad om jag får gå över tiden med ganska mycket, bara för att jag tidigare varit så säker på att den skulle komma just tidigare än beräknat. Så är det väl alltid. Man ska aldrig tro nånting och aldrig säga nånting :P

Svärmors gissning på födelsedag är den 2/9 så hon kan ju mycket väl få rätt. Eller så blir det 090909 som Svea gissade. Den 5/9 tänker jag knipa iallafall om inte bebben kommit än, för då fyller svärfar år och jag vill att bebben ska ha en egen födelsedag ;)

Det är dags att komma ut idag lilla bebis!! Lyssna nu på mamma! :P

Inga kommentarer: