måndag 31 augusti 2009

Ett tecken?

Igår hörde jag den här låten på radio. Det var ganska länge sedan jag hörde den nu faktiskt, men det är inte därför jag skriver om det här. Det finns ju många låtar som det går ganska länge emellan att man hör...

Nej, den här låten är speciell just för att den är en av de låtar jag minns speciellt från när Robin föddes. Jag tror låten kom det året (2005) och spelades ganska mycket. Vi hörde den i bilen på väg till förlossningen och den gick även flera gånger under natten när vi var inne på BB. Så när jag hör den så tänker jag automatiskt på den natten och den tiden runt när Robin kom till världen.

Att jag hörde låten igår nu hade jag hoppats på att det vore någon form av tecken på att den nya bebisen också alldeles strax är på gång :P Eller så kanske det betydde att även detta barn kommer att bli en septemberbebis precis som Robin var, så jag får vänta lite lite till.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Håller tummarna på att h*n snart vill komma:)

Marie sa...

Vore ju lite fränt om bebisen kommer bara nån vecka innan Robins födelsedag :p
Fast vi kan ju hoppas på att det blir innan den här veckan är slut i alla fall :-)

Milla sa...

Hoppas att det är ett tecken!
Tyckte så synd om dig häromdagen när jag träffade dig och du sa att det var så himla jobbigt nu. Önskar att jag kunde gjort nåt för dig men det går ju tyvärr inte. Men som sagt, det kommer att vara värt allt jobbigt och all smärta när du väl får hålla din nya bebis i famnen och snosa på dess huvud. :) KRAM!