onsdag 5 augusti 2009

Sovit.

I natt har jag faktiskt sovit! Lite oroligt kanske, det känns som att jag har drömt en massa konstigt (som jag inte kommer ihåg), men jag har sovit. Jag tror att jag somnade före tolv och förutom ett enda toalettbesök så sov jag till 8:30 när Robin kom in till oss. Skönt!

Igår blev det alltså en tur till stan och Barnens Hus bl.a. Så roligt att köpa bebisgrejor =) Det blev en ny skötbädd, snorsug, febertermometer i form av en napp, amningsinlägg, nappflaskor, badtermometer och lite sånt. Är ju fortfarande en del som fattas men förhoppningsvis så hinns det väl med... Robin kom med en napp han ville köpa till bebisen, men dels var den från 6 månader och dels så stod det "Melvin" på den och det ska inte bebisen heta :P Men tanken var ju gullig iallafall. Älskade söta Robin =) Han kommer verkligen att bli en bra storebror tror jag.

Igår kväll blev det en film till. Fjärde kvällen i rad nu. Jag och Peter låg på varsin soffa och såg Alien trespass med Eric McCormack. Vet inte vad man ska tycka om den. Det var en sån där film som man inte vet om den var bra eller dålig liksom. Onödig, kanske är ett bra ord. Jag vet faktiskt inte.

Idag är det soligt och fortsätter det att vara fint så ska vi nog försöka gå en sväng till Järpegatan i eftermiddag eller så tror jag. Vi får se hur man har lust också sen. Annars så ska jag väl som vanligt försöka att få lite gjort här hemma.

Inga kommentarer: