lördag 2 maj 2009

Maj månad.

Så var vi då inne i maj månad anno 2009. Livet rusar på. Jag går strax in i vecka 24 av graviditeten. 22 maj har jag fått nästa tid hos barnmorskan, det ser jag fram emot. Tyson blir hela 6 år den 23 maj och den 26 firar jag och Peter 12-årsdag av förhållandet och samtidigt 2-årig bröllopsdag.

Igår på första maj var jag och Robin ut och tittade på majtåget med mamma. Sen var det middag hos svärföräldrarna. På kvällen kom Emil hit, vilket var en rolig överraskning. Honom har vi inte träffat/umgåtts med sedan vi flyttade in här för långt över ett år sedan. Så det var kul =)
Och så kom Jessica, Patrik och Saga hit med och stannade till efter 22:30 nån gång. Alltid lika trevligt.

Resten av den här helgen hoppas jag spendera i städningens tecken då jag aldrig kommer till skott liksom med allt jag tänkt mig... Men jag lovar inget. Som vanligt.

Solen skiner och vädret är härligt. Hoppas det aldrig tar slut :P

1 kommentar:

Caroline sa...

va skönt... kanske ser ljuset i slutet då da... hehe kram