måndag 25 maj 2009

Måndag.

Tittade litegrann på Söndagsparty med Filip och Fredrik igår kväll. Carolina Gynning var en av gästerna och nu undrar jag om det bara var jag som reagerade på hur hon såg ut igår? Inte för att jag tyckte hon var särskilt snygg förut heller, men igår såg hon verkligen hemsk ut! Jag kan dock inte sätta fingret på vad som inte "stämde" med henne. Vad var fel? Hon var iof väldigt smal och sminkningen var nog inte den mest smickrande, men var det verkligen allt?

Idag är jag som vanligt väldigt trött, men ska ändå försöka sätta igång och få lite gjort. Vaknade med huvudvärk och det kommer nog hålla i sig lite idag misstänker jag. Har varit så ett tag nu. *suck* Det är tur ändå att jag ska till bm den 28:e och då även ta lite prover. Jag kan sätta en hundring på att det är någon brist som spökar, mest troligt järnbrist. Ska bli spännande att komma till bm nu iallafall, det var ju hur länge sedan som helst jag var där. Hoppas att jag/vi (Peter kanske hinner följa med också efter jobbet) får höra hjärtljuden också. Det är en särskild känsla att få göra det. Sen att det lever där inne är det ingen tvekan om... Jag kan inte minnas att det var sådant liv i magen när jag gick med Robin som det är med den här bebisen. Det är full fart en väldigt stor del av tiden nu... Och särskilt på nätterna. I natt tror jag bebben har varit vaken hela natten... Tack och lov så har jag semester nu igen =)

Nej, nu ska jag börja rota lite i köket. Det är väl snart dags att äta lunch och så måste jag städa lite. Sen måste jag försöka att hitta på något med Robin också så han slipper se på tv hela dagen...

1 kommentar:

Tess sa...

Hej!
Visst är det Therese Sjögren =). Allt bra med dig? Snart är det inte så långt kvar innan storken kommer till dig =). Själv får man vänta till oktober =).
Ha det bra!
Kram
Tess