måndag 4 maj 2009

Gårdagen.

Ska bara skriva några snabba rader innan jag ska sätta mig och läsa lite för Robin.

Igår var jag, Robin och pappa på Bil- och MC-utställning i Edsvalla. Det var ju inte så där jättemycket att se, men jag tror Robin tyckte att det var roligt och det var lagomt mycket för att han inte skulle tröttna innan vi gått igenom det som var.

När vi kom hem åkte vi till svärföräldrarna där Robin har sin egen fyrhjuling så att han fick köra. Han körde så att han ramlade av den en gång t.o.m. men det gick bra. Men det var väl tur att inte jag såg det ändå :P Annars är han faktiskt jätteduktig att köra. Det var väl bara det att han hade för bråttom i en sväng och inte släppte gasen så att han tippade.

På kvällen blev det läggdags tidigt för både mig och Robin, strax efter kl 18 redan. Robin var helt slut och jag hade spytt två ggr och mådde skit. Men jag tror inte att det är någon bacill som gjort (gör) mig dålig utan det beror nog mer på en förstoppning. *suck* Jag hade haft ont i magen i flera dagar och igår kom det väl till slut ut den övre vägen istället... Mår lite illa idag med. Hoppas det är övergående =/

Nej, nu får jag ta och göra som jag lovat då, läsa bok.

Inga kommentarer: