onsdag 20 maj 2009

Middag hos Abbe.

För en gångs skull så var vi färdiga lite för tidigt för att gå iväg till dagis. Så jag hinner iallafall berätta vad jag drömde i natt. Jag drömde att jag, Peter och Robin blev bjudna på middag hemma hos Abbe (Heja Abbe, ni vet) och hans familj. Beror nog på att jag såg familjen på Kattis & Company igår kväll :P Hur som helst så var det jättetrevligt. Det är allt jag minns dock. Sen var det som vanligt en massa andra helknäppa saker med i drömmarna i natt, men jag minns dem inte tillräckligt väl för att kunna sätta ord på dem.

Nu blir det snart jobb och dagis och sen utvecklingssamtal på dagis i eftermiddag klockan 16. Lugnt resten av dagen sen idag med skulle jag tro. Kommer nog att vara lika trött i eftermiddag som jag var igår. Kanske blir sängen tidigt ikväll också.

Inga kommentarer: