söndag 10 maj 2009

Känns bra.

Satte på Kanal5 med Söndagsparty med Filip och Fredrik nyss och fick en glad överraskning då Micke Persbrandt visst var med idag... *gillar* =)

Igår var en sån där dag när allt bara kändes så bra hela dagen. Hände egentligen inget speciellt så, men allt bara var så rätt. Härlig känsla och Peter kände den också. Det har hållit i sig lite idag med men inte så som igår. Det har varit lite slöare och tråkigare idag i allmänhet, men ändå en bra dag. Dagens bästa var nog promenaden med Marie nu ikväll. Fick iof en ganska fin känning av ischias efteråt, men det var det värt. Skönt att röra lite på sig, men det bästa var nog umgänget. Vi har alltid så mycket att prata om. Om allt och alla. Vi var ute i nästan 1½ timme och hann avhandla en hel del, ändå känns det som att man aldrig blir riktigt färdig. Det finns nog ingen som jag har så mycket att säga till som Marie faktiskt :P

Största händelsen igår var så klart Robins avslutning på gymnastiken i Sporthallen. Robins grupp var först ut att visa upp sig på sin hinderbana och det föll sig även så att Robin var allra först ut på banan. Det gick kanonbra och han var så duktig =) Tror det gick riktigt bra för de flesta av barnen, det var bara någon enstaka som inte riktigt var på humör och trilskades, men i det stora hela var det nog en fin uppvisning.
Jag hade tänkt lägga in någon bild från evenemanget, men det kan jag inte förrän svärmor lagt in dem och skickat över från sin dator, så vi får väl se framöver. Annars får det gå bra ändå.

Ska sitta uppe ett tag till, kika runt lite på nätet. Det får väl inte bli för sent idag heller. Jag och Robin ska vara hos frissan klockan 10:00 imorgon. Vi ska klippa oss båda två och så ska jag färga ögonfransarna tänkte jag. Jag hade bestämt mig för att våga prova något nytt med håret, men nu när det närmar sig så vet jag faktiskt inte. Hade tänkt klippa av ganska mycket, men jag vet inte alls vad för frisyr jag kan tänka mig ens. Och jag vet inte om jag törs ändra för mycket heller... Vi får se hur det slutar imorgon...

Inga kommentarer: