fredag 8 maj 2009

Barngympan.

Igår var det sista gången på Robins gympa och imorgon har de avslutning med uppvisning i Sporthallen. Det ska bli spännande att se hur det går. Barnen har tränat på banan de ska göra de två senaste gångerna av gympan, så den kan de säkert, men man får ju tänka på att Robins grupp är 0-4 år så det kommer nog inte bli så där jätteorganiserat :P Tror Robin kommer tycka att det är roligt iallafall och det är huvudsaken.

Jag tycker det är skönt att det är över för säsongen nu.

Annars har vi funderat lite på Hasseldalens simskola (lek & plask för Robins del isf) i sommar, men jag vet inte hur vi ska göra. Det stod nämligen inga veckodagar utan bara klockslag i GV-Nytt så då antar jag att det är varje vardag under de 2 eller 3 veckor som perioderna var. Och varje dag tror jag inte att jag kommer att orka åka dit. Inte som det är nu. Men vi får se, det är inte hela världen om det får vänta ett år till heller. Får ta reda på hur det ligger till lite mer också.

Inga kommentarer: