tisdag 19 maj 2009

Sårad svans.

Är verkligen jättetrött idag och lade mig i sängen redan för kanske en halvtimme sen. Har inget mer att göra uppe idag tycker jag så jag kan lika gärna ligga här med datorn en stund och sen zappa på tv:n tills jag inte orkar hålla ögonen öppna längre.
Har sällskap av lillemannen idag också, han ville så gärna somna inne hos mig så det är klart han får. Vi får väl se när han bestämmer sig för att sluta prata och somna... Det blir nog snart, jag tror Robin är ganska trött också efter de här dagarna på dagis.

Imorgon är det första utvecklingssamtalet på dagis sen Robin började på det nya. Ska bli väldigt spännande =)

Ikväll fick jag se att Tyson gnagt på sin svans så att det blivit sår... Det har hänt nån gång förut, men det är flera år sedan sist och jag minns inte vad orsaken var då till att han gjorde det. Turligt nog så hittade Peter tratten som Tyson fick ifjol när han blev kastrerad så den har vi fått på honom nu och så får han ha den ett tag imorgon tills svärmor kommer och hämtar honom. Hon skulle passa honom, för jag vill inte ha honom själv hemma när han har gjort så och ingen kan ha koll. Och imorgon är en sådan dag som inte pappa kan ha honom för att han jobbar förmiddag själv.
Sen får vi väl se vad man ska hitta på med det där, jag får väl iaf ringa veterinären imorgon under dagen och fråga om råd. Ja ni, alltid är det nånting...

Nu ska jag logga ut och gosa lite med Robin så kanske han kan somna lite snabbare :P

Inga kommentarer: