söndag 17 maj 2009

Slut på del 1 av semestern.

Tänk att jag redan haft semester i två veckor... Imorgon är det arbetsdag igen och det känns inte så kul kan jag säga. Jag fattar inte hur jag ska orka somna i tid och jag fattar ännu mindre hur jag ska ta mig ur sängen och komma iväg imorgon... Men man ska väl inte ta ut något i förskott heller, det kommer säkert att gå bra bara vi väl kommer dit. Det får bli som det blir och det är inte hela världen om jag blir trött heller eftersom jag bara jobbar 3 dagar innan jag återigen blir ledig och kan ta igen mig =)

Det blir skönt för Robin att komma till dagis några dagar igen nu iallafall. Dels för att han får leka av sig på ett annat sätt och dels för att han ju saknar alla kompisarna.

Nu ska jag ta och skicka iväg ett sms till min arbetskamrat och se om hon hämtar mig imorgon eller om jag ska hämta henne. Sen ska jag väl se lite på tv och så småningom försöka komma i säng. Har lite tvätt ute och sånt som jag måste ta in också innan jag lägger mig.

Vi hörs!

Inga kommentarer: