torsdag 30 april 2009

Blir dyrt idag...

Det blev ingen torr morgon för Robin idag heller. Denna gång hände olyckan i hans egen säng. Men han är så duktig, han gick upp och bytte kalsonger själv innan han kom och talade om att han hade kissat på sig. Nu får vi hoppas på bättre lycka imorgon, det räcker med kissiga sängkläder 2 morgnar i rad... Men hittills så har ju olyckorna bara skett på morgonen iallafall så han klarar ju hela nätterna fortfarande, det tycker jag är duktigt ändå! Mammas älskling... =)

Idag har jag städning på schemat, måste iallafall försöka få undan lite på övervåningen. Jag har mest städat i köket och tvättat en massa de här dagarna när vi varit hemma jag och Robin. Och städat ute.
Klockan 14 har jag arbetsplatsträff så den ska jag sticka iväg på. Då kommer svärmor och är med Robin så länge. Sen får vi se vad klockan blir efter det så ska jag försöka komma iväg på lite ärenden med. Jag ska iallafall försöka svänga förbi apoteket och köpa avmaskningsmedel och fästingmedel till djuren (huu, kommer bli fattig på det...) och så ska jag åka förbi uttagsautomaten på banken och ta ut lite pengar. Har fortfarande inte betalat pappa för senaste veterinärbesöket med Liza (2700:-) så det är väl dags att få tummen ur kanske? Sen så måste jag ha pengar till det jag handlade på kryddpartyt hos Jessica (ca 300:-) och så ska Per ha 200:- för "gråsuggorna" som vi fick ta av honom när vi byggde ut verandan i helgen.
Money, money, money...
Just det, vi måste betala räkningarna idag också... Blä...

Usch, känner mig trött idag. Hoppas det går över sen...

Inga kommentarer: